-

har faktiskt inte så mycket att säga om dagen. den började bra, och slutade lite sämre..
är absolut nt på humör, usch. och ni vill säkert veta varför jag inte är på humör.
och det ska ni få.. i slutet av lektionen fick vi veta vilka lag vi hade fått till fångarna..
(fångarna är som ''fångarna på fortet'' man springer runt till olika stationer och
försöker klara av utmaningarna. och alla som går i 6:an blir gruppledare eller stations-
ledare. jag blev gruppledare och ångrar mig sjukt mkt att jag ville bli det)
..och i mitt lag vara bara sånna som jag gillade lite mindre, tycker att mitt
lag var sämst, rent ut sagt. jag blev sur och tappade humöret, från ett happyface
till ett sadface. och är somsagt fortfarande inte på humör. önskar att man själv
kunde välja vilka som skulle vara med i sitt lag. men det får man såklart
inte göra. vet knappt vilka småungarna är som är med i mitt lag.
vi kommer iaf inte vinna, det är jag övertygade om.
detta kanske är lite elakt, men det e typ bara tjockisar i mitt lag,
så vad ska vi göra? rulla fram på stationerna. haha, nej tack bitches!
men ska lira cs nu, kanske gör mig på bättre humör?
bloggar när jag är på bättre humör och när jag orkar..
pussen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0