14°C

solen skiner, det är varmt, gräset är grönt, kan man kalla det sommar!?
ja, det tycker jag verkligen. otroligt skönt att sitta ute i denna varmen,
gjorde nämligen det innan med en glass i handen. sommar-feeling!
idag vaknade jag vid ca. ett, vaknade av att solen strålade in.
älskar att vakna på det sättet, vaknar alltid med ett leende på läpparna då!
mysigt. sen åt jag frukost och kollade klart på en tråkig film som jag
började kolla på igår. minns inte vad den hette, vill inte minnas heller..
det var en av dom dåligaste filmerna jag sätt faktiskt.
hoppas alla har haft en bra dag i skolan. påtal om skolan, så är jag osäker
om jag ska gå imorgon. för mår fortfarande inte helt prima.
jag får krya på mig helt enkelt. för nu när solen äntligen har tittat fram
vill man inte sitta inne och vara sjuk och ha tråkigt. då vill man ju
vara ute och lite så.. men nu ska jag gå och kolla när maten är klar.
vi ska äta grillat, det är så himla gott! mums på det..
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0