Dålig uppdatering, sry..

kom hem för ca. en halv timme sen. slutade skolan klockan två.
idag var vi på bio med klassen, minns inte vad den hette.
alltså, det var ju inte bara våran klass som var där utan
karl-oskar, hoby, backaryd osv.. dom fläta skolorna inom ronnebys komun.
filmen var sådär, det fanns både läskiga stunder, roliga stunder och
mindre roliga stunder. den var lite smått töntig ibland. annars var den
sådär, tyckte jag! inte riktigt min smak av filmer. jag gillar mer skräck och annat.
annars var skol dagen helt okej faktiskt. idrotten var j-o-b-b-i-g.
vi hade kondition, så skulle vi springa osv.. och så skulle man slå med en tärning,
den siffran det blev, så många varv skulle man springa.
först fick jag sex, sen fick jag fem och sen fick jag fem igen. snacka om jobbigt!
lixom, tillsammans blev det 16 varv. det var faktiskt nt så himla jobbigt iaf,
för jag fuskade såklart inte.. *host* ..haha.
på väg hem från skolan hade jag sällskap med lilla martin, chill!
och sen gick jag inom madde lite snabbt, fick energi drickor, två power king.
den ena tog jag själv och den andra gav jag till martin, han ger mig pengar imorgon.
snart ska jag spela cs, eller ja, efter detta inlägget. didde ska filma när vi spelar,
hmm.. kommer gå bra! lr nt. jag kan erkänna, jag är lite bra, eller rättså bra på cs.
men när jag filmar blir jag jätte dålig, nej, jag blir sämst. haha.. så är det.
aja, ska gå och kolla vad det blir för mat idag. mamma håller på att laga något,
det luktar super duper gott från köket. mumsigt!
pussen ♥


btw, förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen.
men jag har haft annat för mig. men jag lovar att bli bättre
på att uppdatera! .. för eran skull, kära blogg läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0