Godmorgon!

godmorgon allihopa!

börjar bli lite friskare och det är ju bra! tveksam om jag e frisk imorgon
så jag kan gå till skolan. solen skiner ute och snart är det sommar,
så jävla skönt! och sommarlovet ska bli min och moas sommar :D
asso, seriöst, jag längtar ihjäl mig.. haha.
just nu ligger jag i min säng och bloggar, vaknade precis *gäsp*
ska snart stiga upp och äta frukost, klockan är ju typ ett.
sen ska jag dusha och lite så. och sen blir det film och sen datan.
får se om jag orkar gå ut en sväng, kanske! för det är ju så fint väder.
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: moa andersson

om det kommer bli! :D

2010-04-11 @ 21:31:36
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0