Härligt väder!

hejsan allihopa..

..har ni sätt vilket härligt väder det är ute? det måste ni nog ha gjort.
helt perfekt, varmt och skönt. det blåser lite då och då, men det spelar
inte så stor roll. det är ju fortfarande härligt väder.
idag var det en kort skoldag, dagen gick fort. hade rättstavnings förhör,
tror jag har alla rätt. men man ska inte hoppas på för mkt..
sen hade vi frågesport och det laget jag var med i, alltså lag två, kom tvåa.
så duktiga vi är! idag är det fredag och det gillar vi, right!? :D
alltså är det helg, soft som fan och jag vet att ni blogg läsare också tycker det.
händer i helgen då? hm.. om det är fint väder och så imorgon blir det nog att
åka upp till mollsjön och grilla med några kompisar och softa. roligt!
annars vet jag inte riktigt vad som kommer hända, är ju inte så säker på att
det blir något på lördag. vädret får bestämma det!
men nu ska jag lira lite cs och sen ska jag ut en sväng och beundra det underbart
härliga och fina vädret. det borde ni också göra! ;)
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0