Ingen sol idag.. trisst!

hejsan gullungar!

har blivit lite dålig på att uppdatera, förlåt.. men sånt händer.
orkade faktiskt inte blogga imorse eller innan dag.
vaknade vid tolv. datan stod bredvid sängen så jag var bara
tvungen att sätta mig vid den. snacka med folk och glömde
helt bort att dagen, timmarna, och minutrarna rullade förbi..
klockan blev halv tre då jag gick upp och åt frukost.
jag vet, jag är nt normal som äter det vid halv tre,
men jag är som jag är. sen efter en stund var det middag,
men jag orkade verkligen inte äta. hade ju precis ätit frukost.
ska snart hoppa in i dushen, skönt.. :)
vädret idag har varit grått, trisst och nt alls lika soligt som igår.
det är ju nt så roligt kanske. men jag tror vädret kommer vända.
eller.. man kan ju alltid hoppas. ska nog dra och dusha nu.
pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0