Inte på blogg humör..

hej gullungar!

usch, så illa jag mår och så ont i huvudet jag har. hoppas det går över snart..
sitter iaf med mjukis byxor och uppsatt hår, skönt när man inte mår helt okej.
skolan idag var inte alls rolig. dagen överhuvudtaget har inte varit rolig.
imorgon ska man till karlskrona med madde och moa efter skolan,
skönt att komma iväg ngn stans, hoppas det blir roligt! vi ska kolla lite i affärer
och käka på donken, så det blir nog jätte trevligt! :)
ska snart plugga lite på engelska glosorna sen är det nog mat och
sen hoppar jag in i dushen. är inte på blogg humör just nu,
så jag orkar verkligen inte blogga mer. men vi hörs när vi hörs!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0