It's time to wake up..

godmorgon alla söta bloggläsare!

hoppas ni har sovit gott, själv sov rättså bra inatt,
men vaknade utav att jag hostade jätte mkt. var dock jätte trött,
men kunde inte somna om. så jag fick stiga upp..
som ni förstod är jag fortfarande sjuk. ska snart äta frukost och lite så.
sen blir det att ta det lugnt, som vanligt. för man kan inte göra så mycket
annat när man är sjuk. detta är det sämsta lovet som jag någonsin haft,
sjuk på ett lov. så jävla trisst.. men det är ju en fördel om man forfarande
är sjuk när skolan börjar ;) ..haha. måste be mamma köpa halstabletter,
ser att mina är slut, inte bra. aja, ni får ha det så bra så gör jag ett inlägg senare.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Vad bra :)

2010-04-08 @ 11:24:57
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Sara

Gillar du att fota?

2010-04-08 @ 11:46:24
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0