K-krona med tjejorna, mysigt!

skolan idag var helt okej faktiskt, förutom att det regnade.
efter skolan stack man först hem, sedan hämntade man
datan som var hos pappa och sen hem igen och väntade på
att madde skulle komma. jag skulle följa med henne och moa
in till karlskrona. det var jätte trevligt i karlskrona, fanns massor
av snyggt som jag har tänkt att köpa när jag har pengar till det.
och sen åt vi på donken, gud så gott. mumsigt värre och ni måste hålla med!
men det kändes lite som jag gjorde det tråkigt för tjejorna med
mitt dåliga humör, för jag hade otroligt ont i magen och mådde
otroligt illa. men jag försökte hålla humöret uppe för deras skull.
så gulligt av mig, lr hur!? *ler sött*
men jag mår mycket bättre nu efter en stor, fet och god talrik
med mumsig glass. tjockis jag är, haha..
ska snart hoppa in i dushen för jag orkade inte dusha igår,
så äcklig jag är, jag vet. men nu ska jag iaf dusha och sen
kmr jag tillbaka till min underbara data!
brb ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0