Torsdag;

tjo tjena!

sitter nu och äter kex, mums på det! :)
idag hade jag utvecklingssamtal, det gick faktiskt bra.
tyckte jag iaf. sen efter skolan kom moa, didde och coffe.
trevligt! vi var ute och gjorde lite saker, det var as kul iaf!
sen stack moa hem, hon skulle äta, då blev det faktiskt
lite tråkigare. men killarna och jag tog massa bilder och jag sminkade didde,
så lite chill var det faktiskt. kommer en bild längre ner på
inlägget som handlar om dagen.. vet att ni gillar't! ;)
killarna stack hem vid sju kanske.
just nu snackar jag i skype med fredrik som bara e tuff ibland.
senare ska jag plugga rättstavning. duktig flicka jag är, eller hur!?
hehe.. imorgon är det iaf fredag och sen är det helg. soft som satan!
men tänkte faktiskt publicera filmen.. hörs senare gullungar.
pussen ♥


gulligt, eller hur!? ..;)


Kommentarer
Postat av: f

ja eller hur! åh den är också god :D

va duktig du är :D hade samma löfte men har inte gått så bra, haha!

2010-04-15 @ 21:30:37
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: f

okej kul :D



allt bra? :)

2010-04-15 @ 22:23:07
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: moa andersson

haha, han skulle klara sig bra som fjortis ;)

2010-04-16 @ 07:22:35
URL: http://moajosefin.blogg.se/
Postat av: Didrik_cooling/Fjortisen

men tjotjena Denice jag ville få av 20 kilo smink:] vad gör man inte för att överleva dig hahahahaa;]

2010-04-16 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0