Långfredagen

hej, tjena, shululu ..

bloggade inte igår kväll, som ni redan vet kollade jag på film
och hade mysigt. och satt inte vid datan! kollade på hundhotellet,
haha.. barnsligt! men det är en klassiker och jag gillar den.
somnade typ framför tv:n vid tolv tiden och vaknade kvart över nio.
gud, så tidigt! ville bara somna om, men det gick dock inte. var super trött.
så, jag kollade lite på tv. kollade på slutet av barbies dagbok och på slutet av
skruva den som beckham och sen kollade jag lite på snow buddies.
sedan åt jag frukost osv.. har faktiskt inte fixat mig än. ska göra det snart.
för morfar kommer och ska äta här klockan två, tror jag.
och förresten, har tänkt på en sak. det är ju typ påsk och man brukar få påskägg
med godis i. men jag äter ju inte godis.. så vad ska jag få i mitt påskägg.
pengar? nötter? eller ngt annat. haha.. spännande! jag tycker faktiskt att jag och moa
har varit duktiga som inte har ätit godis sen nyårsafton. vi e tuffa brudar, vi vet! ;)
men tänkte faktiskt hoppa in i dushen nu.
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: River

HAHA Pengar ägg xd btw!

☻/ Hej Jag Är River

/▌ Bob med yxan är bara wannabe mig

Så snälla kopiera mig inte han SNÄLLA !



HAHAHA

2010-04-02 @ 13:54:34
Postat av: moa andersson

vi e duktiga tuffa brudar! ;)

2010-04-02 @ 16:41:13
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0