Lördag!

hej babes!

lördag idag, lovely! för alla älskar väl lördagar, right!? ;)
vaknade klockan halv elva, rättså tidigt. då förflyttade
jag mig från min mysiga säng till soffan och kollade på
''tingeling och den förlorade skatten'' lite barnsligt kanske,
men det spelar ingen roll. sen vid halv tolv så kollade jag
på talang som jag missade. fanns inte så himla många
bra talangen denna gången, men det kommer säkert
nästa gång. och förresten, såg ni att s.t.c var med i talang?
han gick vidare! stora applåder för det, woho :D
sen åt jag frukost osv.. ska snart fixa till mig lite.
vid två kommer pappa och hämtar mig här hos mamma,
ska vara hos honom denna veckan. ska be honom
köpa monster och chilli nötter till mig, mumsigt värre!
sen ska jag bara chilla framför datan ikväll, lira cs
och snacka med massor av roligt folk på skype.
orkar faktiskt inte vara med ngn idag för att jag mår inte
riktigt prima. men jag mår helt okej.. men jag kanske
mår bättre senare, vem vet!? så vi får helt enkelt se
vad som händer och lite så..
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0