Mysig dag @ stan!

shululu sötnosar.

skolan idag var helt okej, inte tråkig och inte rolig, ngt där i mellan.
efter skolan stack jag och moa hem till mig, jag skulle ge henne
sin lilla present. jag hade köpt ett par vita skor med blommor på
från lindex. sjukt gulliga. moa blev jätte glad! aw..
sen efter present öppningen tog vi bussen ner till stan och gick runt
och kollade lite i affärerna i gallerian. efter ett tag gick vi in på ett café
som heter ''andra våningen'' och fikade lite. moa åt en baguett och drack fanta
och jag åt en cupcake och drack cola. och vi vet, vi dricker faktiskt inte läsk,
men vi skulle fira moa, hon fyllde ju tonåren igår och då tyckte vi att vi
skulle få dricka läsk. mumsigt! när vi satt där och fikade kom helt plötsligt pablo,
lite roligt faktiskt. trevligt hade vi iaf och skrattade otroligt mycket.
sen skulle vi dra till ''and again'' med moas mamma, för moa skulle köpa
ngra högtalare till datan. hon köpte en högtalare för 800kr eller mer..
såg faktiskt inte priset så bra. men högtalarna skulle visst vara super bra!
sen körde moas mamma hem mig. jätte snällt!
man kan inte göra annat än att tacka och bocka för en och mysig dag med underbara moa!
pussen ♥

moa, om du ser detta;
jag glömde mina pengar i din jacka.
ge mig dom i skolan, right!? puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0