Skärtorsdagen

1 april!

har du blivit lurad idag? haha.. det har faktiskt inte jag.
dagen har faktiskt varit toppen! i skolan kollade man på
film typ halva skoldagen. minns inte vad den hette.
den var iaf sådär.. och sista timmen hade vi musik.
men vi kom typ dit tio minuter för sent för vi satt ute i
solen. sjukt härligt! sen när vi väl hade musik så fick
vi spela och sjunga osv.. hur som helst hela lektionen.
så jävla roligt! alla skrattade fan ihjäl sig, gud, bästa musiklektionen!
sen efter musiken så stack man in t k-krona med moa, rätt kul faktiskt.
hon köpte lite små saker.. jag hittade massa fint som man kanske
åker in och köper ngn dag (?) får se när jag har pengar till att shoppa..
need cash lixom ;) och tänk er, nu är det äntligen påsklov! gött som satan.
och solen tittar äntligen fram också, skönt!
förresten, idag kom min sweet tröja och mina wesc hörlurar. as läckra!
och passade perfekt. fick faktiskt massa klistermärken på köpet, woho! haha..
men ni alla får ha en jätte bra kväll så hörs vi!
pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0