Sweet dreams!

just nu ligger jag ner bäddad i min underbart mysiga säng.
ska snart somna till härlig musik. och till er som nt vet,
så brukar jag alltid lyssna på musik när jag ska sova.
imorgon är det bara att tacka och buga för skolan.. lr nt.
men jo, det är skola imorgon men det är nog inget man
ska tacka och buga för. gillar nt skolan, så är det bara.
men det är nog nt många som gör det!?
asso.. jovisst, det är jätte bra att gå i skolan och lära sig
saker och få ett bra jobb i framtiden. men det är absolut inte roligt!
det kan nog alla hålla med mig om.. nu blev det ett litet samtal om skolan också.
men nu ska jag sova, hoppas ni alla vaknar med ett leende på läpparna imorron.
godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0