Nästan frisk, härligt!

hejsan mina kära läsare!

är nästan frisk nu, men ska gå till skolan imorgon.
så då får jag palla mig upp vid lite innan sju och fixa mig osv.. drygt!
men så är livet. var faktiskt i karlskrona idag med mamma,
vi kollade lite på kläder och så. fanns massor med fina saker,
skulle köpt dom på dirren om jag bara hade haft pengar.
sen åt vi på donken, asso i love it!
detta låter typ som skolkning, att jag åker in t k-krona ist för att gå
till skolan. men ssh.. jag ska faktiskt till skolan imorgn ;)
förresten, jag har mailat en tjej på bloggshoppen angående en skinnjacka.
den var super snygg! ska se om den är kvar, då ska jag köpa den.
har inge mer att skriva nu, ha det bra allihopa!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0