Dagen;

hejsan allihopa!

vaknade nyss, råkade somna i soffan.. woops!
och min första tanke var.. är det fredag lr lördag?
och det var ju fortfarande såklart fredag.
jag mår inte riktigt bra. jag mår illa, har ont i magen och har sjukt
ont i huvudet. det är bror som har smittat mig, så dum han är! tss..
började att må illa imorse när jag vaknade, sen har jag mått skit
i stort sätt hela dagen. och det gör jag fortfarande *suck*
asso, ska jag bli sjuk igen lr!? jag var ju nyss sjuk.. onödigt.
jag får helt enkelt hoppas på det bästa, alltså att jag blir piggare under kvällen.
kan berätta lite om skolan idag. eller skolan var det faktiskt inte,
vi var på ngn bondgård eller vad det var med skolan.
det luktade äckligt och var tråkigt. jovisst, alla underbara vänner
gjorde det roligt. annars var det ur trisst och luktade bajs.
och gissa.. jag träffade ida där! så himla längesen vi träffades,
sjukt roligt att få träffa henne igen! så söt hon är..
nog om skolan. efter skolan stack jag och mamma in till karlskrona
en snabbis, jag skulle köpa en present till moa, hon fyller tonåring på
söndag. jag köpte ****, hm.. spännande!? ;)
hoppas hon får en rolig födelsedag och får det hon önskar sig.
men nu ska jag gå och kolla vad dom andra hållerhus..
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: moa andersson

jag älskar dig bästavän, lämna mig aldrig!

2010-04-23 @ 22:13:10
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0