Vilken dag är det.. Söndag (?)

hejsan alla glada, ledsna, smala och tjocka..

haha.. har tappat bort dagarna. trodde det var söndag idag. men det var förståss måndag.
idag har jag bara inte orkat att blogga. vart lite dålig på att blogga nu i början av lovet.
bara slappat vettu, blivit så. men ska bättra mig inom få dagar, jag lovar!
just nu lyssnar jag på musik och äter piggelin. har otroligt ont i halsen,
säg inte att jag börjar bli sjuk. orkar verkligen inte det, helst inte på lovet också.
usch och fy på sjukdommar. förutom ont i halsen mår jag rätt bra.
måste bara berätta att imorse, klockan elva ringde jonte och väckte mig.
jätte bra ju.. hade somnat sex på morgonen så man fick ingen ''skönhetssömn'' iaf.
kunde dock nt somna om efter det så jag fick stiga upp. jobbigt värre!
imorgon ska jag nog vara med en kompis, om jag inte mår dåligt.
håller ju typ på att bli sjuk. somsagt. hoppas ni ha det bra resten av kvällen
och håll er friska! följ mitt råd så lever ni gött, yao. ;)
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0