Ändrade planer..

ja, som ni tidigare har läst i min blogg så skulle jag åka till stockholm. men nu är planerna ändrade och istället blir det malmö. det tar inte alls lika lång tid att åka dit som till stockholm och det är otroligt fint i malmö. så jag ser verkligen fram emot den 11 augusti då det bär av till malmö. och vi hade världens tur när vi skulle boka hotell! det fanns ett enda rum kvar i det hotellet vi ville bo i och det ett var dubbel rum deluxe, alltså lite finare rum (vilket bara är bättre) så vi fick ta det och det blev absolut inga sura miner för det! och vi fick det sjukt billigt för det var det sista hotell rummet. det skulle egentligen kosta något på 3000kr men för det var det sista rummet fick vi det för 1991kr eller liknande och det är ju helt fantastiskt! och det hotellet vi ska bo i ligger mitt i malmö och det är massor med kändisar som har bott där, tex: erik grönwall, kevin borg, nanne grönwall, håkan hellström, carola, jill johnsson, the beatles osv.. det hotellet är sjukt gammalt och det har varit både danska och svenska kungar som har bott där förr i tiden. så det blir nog både spännande och roligt! ser verkligen fram emot resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0