Dålig uppdatering, illa!

nämen tjena sötnosar! allt bra med er? själv är det finfint! förlåt för den extremt dåliga uppdateringen, har aft massa annat för mig så jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen. riktigt dåligt av mig! julia tjatade om ett inlägg så jag fick snällt logga in på blogg.se och göra ett inlägg.. idag ska jag vara med älskling. får se vad vi hittar på, tror vi ska kolla film lr ngt. är inte på världens topp humör idag heller, men han får stå ut! haha.. så innnan han kommer ska jag hinna fixa mig, sminka mig och städa lite. för jag duschade nyss, skönt att ha det gjort allra först så slipper man tänka på det. men ni får ha det så bra, så ska jag försöka uppdatera oftare!
pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0