Dom efterlängtade bilderna:

bilderna fån söndags:



det blev något fel, så jag kunde tyvärr bara lägga in tre bilder.

bilder från idag:












hejsan sötisar! idag har jag tillbringat dagen med min saknade och älskade julia ''tini'' gerser. så otroligt roligt att få träffa henne igen. och jag som har saknat henne så mycket! naw.. och vet ni? jag fick ett rosa armband av julia som hon hade köpt till mig i spanien. och rosa är ju so kelcen-style, love it! vi har även ätit glass, tagit lite bilder som ni redan har sett, suttit vid datorn och bara snackat. det fanns verkligen mycket att snacka om, jag hade så otroligt mycket saker att berätta som hade hänt när julia har varit iväg. och julia berättade massor med spännande saker som hade hänt i spanien. så vi hade en trevlig lite pratstund.. hehe! och dagen måste verkligen göras om! saknar redan min lilla sötboll! senare ikväll får jag helt enkel se vad som händer, har inget planerat och vet inget speciellt jag ska hitta på. så vi får somsagt se vad som händer!
men ni får ha det så super bra, så hörs vi antagligen senare ikväll!
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: julia 'tini♥

det var riktigt kul att träffa dig igen! du har varit så jäkla saknad i spanien ska du veta! & riktigt fina bilder, haha!

puss, saknar dig också redan! ♥

2010-08-04 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0