Måndag

hejsan mina små söta läsare! allt bra med er idag? själv är det som vanligt, inte bra och inte dåligt. något mellan! men det är väl rättså bra iallafall.. eller? anyway, sitter nu hos mamma.. kom hit vid sex tiden. och snart ska jag lägga in bilderna på bloggen, som jag lovade igår! för en liten stund sen kollade jag och mamma in lite hotell och tåg som går till stockholm. ja, förresten, vi ska dit snart! datum är inte bestämmt men förhoppningsvis blir det runt den 11 augusti! så jag missade sailet och hela skiten. men den smällen får man ta! och kan nästan säga direkt att stockholm komemr bli 100 gånger så roligare än sailet! så när jag är i stockholm kommer jag ha datorn med mig, kameran med mig och så lovar jag att uppdatera så mycket som möjligt! yes bitches, där fick ni veta en nyhet! imorgon ska jag iallfall vara med min saknade julia ''tini'' gerser! i've miss her so bad! så det kommer verkligen bli roligt att få träffa henne. hon har ju varit i spanien, så hon är säkert brun och fin. fuskigt! jaja sötisar, nu ska jag nog ta en glass och mysa framför tv:n. sen ska jag koppla in min egna laptop, sitter ju på min brors just nu och sen lägga in bilderna som jag lovade! ha en otroligt härlig måndags kväll!
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: julia 'tini' ♥

& jag har saknat dig mest!

så det kommer bli riktigt roligt att träffa dig igen, dock är jag inte så brun som du tror ;)♥

haha, puss!

2010-08-02 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0