Already home

hejsan mina kära läsare! och ja, jag är redan hemma från staden borås! det regnade ju så otroligt mycket så vi åkte hem.. herregud! jag mådde otroligt illa i ca. fyra timmar när vi körde till borås. jag hatar att må illa! men jag klarade mig utan att spy, och det är jag riktigt glad för! sen på vägen hem åt vi både brugerking och mcdonalds, haha, låter som värsta tjockisarna, men jag talar sanning! så jävla gott var det, mums! och sen hela vägen hem sov jag i bilen. jag är dö trött! så nu blir det sängen dirr och kolla på andra bring it on filmen som heter bring it on again.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi naauw vad söt du är :D

2010-07-26 @ 13:37:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0