Dåligt väder = Film hela dagen!

godmorgondag mina små pinglor! vad gör ni? själv vaknade jag nyss. jag vet att klockan är typ fyra men det är ingen gräns på hur länge man får sova.. så vem bryr sig!? inte jag iallfall. madde har redan stuckit hem från vårat mini-lan och detta var det sämsta lanet som jag någonsin varit med om. och jag vet att madde håller med om det! eftersom detta inlägget inte ska bli så kort så kan jag berätta lite om igår när mini-lanet började. först spelade vi 2on2 som gick åt helvete. sen tröttnade jag på den skiten och kollade på film - bring it on all or nothing, medans madde var ute och träffade random jonte. sen fortsatte jag kolla på film och tillslut blev vi trötta ungefär när klockan var tre på natten. så vi gick och la oss. jag spelade på min brors gameboy och tillslut somnade jag. haha, gameboy är ju skit kul! herregud så barnslig jag är.. men palla bry sig. idag är vädret helt grått och tråkigt tror faktiskt det regnar lite också, och det betyder film hela dagen, lovely! men nu ska jag faktiskt dra.
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0