Hallå finisar!

kom precis ut från köket, har käkat lite frukost. har ni sovit gott idag? bra! det har jag också tills jag blev väckt av olliver.. jag sov verkligen så jävla bra, typ första gången min bror inte kom in och slog på mig! sen helt plötsligt hörde jag det vibbrera och jag tänkte bara.. fan! låt mig sova! men det vibbrerade i typ 100år kändes det som. så jag fick sätta mig upp, ta mobilen och då såg jag att olliver ringde. jag tryckte på ''upptaget'' knappen och skickade flera sms att han skulle säga förlåt.. åh, så sur jag var och trött, dö trött! försökte dock somna om, men det gick inte, så jag satte mig vid min dator.. som alltid finns där för mig! haha. och nu för en stund sen orkade jag gå och käka frukost. sitter faktiskt fortfarande i en tröja jag sov med och mitt hår uppsatt i en knut och helt ofixad! ojojoj.. hur ska denna dagen sluta? kommer nog se ut som en uteliggare hela dagen. haha, nejdå, hade faktiskt tänk och duscha snart, fixa till mig lite och känna mig fräsch! toppen! yesyes bitches, talk 2 u later!
pussen ♥


madde & jag med dom hetaste tröjorna på jorden! grr.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym



Snnygga tröjor ;)

2010-07-16 @ 17:57:15
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0