Hallå snyggingar!

hur har eran dag varit? min har iallfall varit helt perfekt, fantastisk, underbar.. ja, det finns många bra ord för en sånhär dag. en toppen dag helt enkelt. som ni redan har läst i min blogg så var jag hela långa varma dagen med julia ''tini'' gerser. första gången vi träffades och det var riktigt kul! sen när man kom hem från julias place så var det rätt drygt faktiskt. saknar redan min lilla flicka! buhu :(.. men det är ju inte sista gången jag träffar den snäckan! senare på kvällen så kom madde hem till mig och ville att vi skulle sticka ut, så då följde jag såklart med. så var vi ute på lite olika ställen här i världen. haha, inte riktigt. men vi satt och snackade på några gungor vid lindvägen. sen stack vi hem till henne och delade på en kebab med bröd. haha, bara för att vi är tjockisar! hm, inte riktigt. det var dock ett skämt! sen ringde vi till wirree och så kom han ut. gud, så roligt vi hade det. och min mun kan aldrig stanna så den babblar på om vad som helst, när som helst, hur som helst! tror dom tröttnade på mig.. men jag bryr mig inte så mycket. sen träffade man mick även känd som min skyddsängel. haha! söt grabb de! så va han med oss. (eftersom jag tvingade honom) haha, så schysst jag är! sen kom man hem för typ 45 minuter eller något. åh, soft dag iallafall! borde ska göras om! ha det gött bebisar.
pussen ♥

älska mig inte fööör mycket för bilden. men jag saknar dig riktigt mycket gumman! ♥


Kommentarer
Postat av: moa andersson

jag saknar dig mest vännen! :( <3

2010-07-10 @ 01:46:30
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0