Hatar flugor, usch..

hej babes! förlåt för den dåliga uppdateringen igår, jag kollade på film i stort sätt hela dagen. rätt soft faktiskt.. orkar dock inte sktiva vilka filmer jag kollade på. men dom var rätt bra! skulle egentligen kolla på dom två sista bring it on filmerna som jag laddade ner. men såklart så funkade inte dom, stor besvikelse! så idag ska jag hyra dom istället. för jag är beroende av dom och måste bara se dom två sista! och idag ska jag äta kebab! jag har varit sugen på kebab i ungefär fyra dagar. låter helt sjukt, jag vet, men det är faktiskt sant! jaja.. anyway, jag vaknade nyss och har verkligen sovit skit dåligt inatt! det har varit en jävla fluga på mig hela natten och den är fortfarande på mig. jag hatar flugor! usch.. men ska stiga upp och käka frukost nu, love u guys!
pussen ♥


euw.. ser den inte äcklig ut! USCH OCH FY!


Kommentarer
Postat av: julia ♥

då ska du bara veta kackelackorna i spanien, euw..

hatar dom, de är skitäckliga!

2010-07-29 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0