Hej tuffingar!

vad gör ni? själv lyssnar jag på musik och äter choklad. tidigare idag var jag på östersjö med madde och några till.. hur jävla tråkigt som helst! förutom när thezz kom och vi åkte något tåg genom karlshamn. haha, gud, så tuffa vi var! anyway, var ändå tvungen att sticka hem vid halv sex för att fira andré - bror. han fyllde år för ett bra tagsen men vi har inte hunnit fira honom här hos mamma, bara hos pappa. för er som vill veta så ska jag köpa en wesc tröja åt honom. snällt va? jag vet! tro det eller ej, men jag är faktiskt snäll! tss.. så när jag kom hem käkade vi kina mat och lite så. sen blev det datan dirren och tråka. så har min dag sätt ut! imorgon vet jag inte om det blir östersjö igen. tror faktiskt inte det! men har inget bestämmt. på söndag ska jag upp klockan halv sex på morgonen (kommer inte orka, buhu!) och åka till borås och lämna andré på ett hockeyläger och sen ska vi andra i familjen stanna där. men bara tills måndag! så ni slipper tyvärr inte mig, haha.. men det kommer nog bli roligt. aja, vi hörs!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0