Hemma från havet

hello my dear readers! kom nyss hem, har varit ute på havet med båten. med mamma, niklas och bror. riktigt härligt väder måste jag säga! vi hittade ett jätte nice ställa, alltså en ö, där var vi. så vi badade, solade och fikade och gjorde sånna saker man brukar göra när man är ute med båten. haha.. men det bästa var nog när vi åkte båt, för vi körde as snabbt med båten på sånna stora vågor (smarta vi var som inte hade några flytvästar) så flög man nästan med båten. riktigt roligt! sen stack vi hem efter några timmar.. eller vi åkte ut med båten vid tolv/ett och är hemma nu vid fem, så jag vet inte hur många timmar det är. fyra timmar kanske? anyway, nu sitter jag och dricker en kall energi dricka och packar ner lite saker som jag ska ha med mig till papi. ska ju dit idag lite senare.. men jag tar med mig datan, as usualy, så oroa er inte! men jag får la fortsätta packa så hörs vi när vi hörs!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0