Hemma från Östersjö festivalen

hellu sweetisar! kom hem från östersjö festivalen för en timme sedan. riktigt kul faktiskt! men det var dock inte så mycket folk.. men imorgon ska man vara där med älskling och några till, så då kommer det bli mycket roligare. och jag tror att det är mer folk där imorgon, eftersom det lixom.. börjar på riktigt imorgon. massor med karuseller dåja, tjoho! men just nu sitter jag i soffan, webbar med min älskling och kollar på mysteriet på greveholm med madde, för typ femte gången. har kollat på den varje dag i fem dagar. gud, så bra det är! det var den bästa julkalendern tyckte jag.. hah, tss.. men tror jag går och lägger mig snart, är otroligt trött! men vi hörs imorgon..
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0