ily ♥

Nu blir det till att klara sig själv, och får nöja mig med att bara vara din vän
För kärleken dog medans lögnerna viska
Det är ärliga ord men det var ingen som lyssnade.

Är inte rädd för döden längre ses på andra sidan
Jag längtar redan dit vår resan kan bli ganska slitsam.
Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig
You took my breath away och jag vill aldrig hämta den
Men försöker vara lycklig idag för, dörren är ju stängd men du har nyckeln tillbax

-

livet är inte lätt när det är svårt.. jag saknar dig, jag saknar oss. jag önskar ofta att kunna spola tillbaka tiden, men jag vet redan att det den önskan aldrig kommer uppfyllas. fan, varför skulle det bli såhär? trodde det skulle vara du och jag föralltid. men jag hade fel.. så jävla fel. jag saknar att få höra dom tre speciella orden du sa just till mig och ingen annan. och våran sjuka humor, haha! jag ler när jag tänker tillbaka till alla fina minnen vi hade och skulle kunna göra allt för att få dom tillbaka. jag minns den långa kvällen då vi skickade massor med fina sms. jag gråter och lyssnar på samma låt om och om igen. och det var den låten vi brukade kalla våran. men nu, nu är väl den som vilken låt som helst för dig.. eller? men för mig betyder den riktigt mycket.. mest till och med! jag hoppas dagen kommer då du inser hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag vill ha dig tillbaka i mitt liv, även om jag vet att inget kommer bli som förr. du ska veta att du förändrade mitt liv. du vände om mitt liv från det sämsta till det bästa. du gjorde livet värt att leva! ah, vet inte vad jag ska skriva mer. får väl sluta texten med dom tre speciella orden till den speciella personen. jag älskar dig bästa vän - e***! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0