Jag dör av värmen!

gud vad varmt det är och tänk att det är 37°c i solen! fattar egentligen inte att folk kunde gå nere på tosia idag. för mig började tosia bra, men slutade mindre bra, och jag ska berätta varför! min mobil låg i ebbas väska och dom hade stuckit och käkat på frasses. så jag, madde och pablo gick upp där och hämtade den. och jag var tvungen att köpa en cola för det var super varmt! så vi satte oss vid ebba och danijela. herregud så mycket jag svettades. det var nästan pinsamt! det bara öste ur mig! så jag satte mig vid fönstret och fläckade mig med en pappers talrik. funkade perfekt som solfjäder! efter ett tag slutade jag svettas men var fortfarande super duper varm. så jag bad mamma hämta mig.. så det gjorde hon, sen stack vi till lägenheten och packade ner alla saker osv och sen stack vi hem! home sweet home! det var då allt började. jag blev yr i huvudet och jag fattade nästan inte vart jag var, jag svettades som en gris, jag fick ont i hela kroppen, jag fick svårt att andas och jag kände bara att jag skulle svimma när som helst! så jag drack ett glas med kall saft med isbitar i som mamma gav mig och sen satt jag helt stilla och bara väntae på att allt skulle gå över. efter tjugo minuter, eller en halv timme var allt som vanligt. sen började det igen, sen slutade det, sen började det och sen fortsatte det så. men nu är det bra! har bara lite ont i huvudet, är nog för att jag är extremt hungrig. och vilken tur att maten precis blev klar nu.. hah.
pussen ♥


jag just nu? hmm.. :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0