Jag har fått en system kamera!

nu har jag äntligen kommit hem från stan, där jag städade min lägenhet. fick även lite hjälp av mamma och niklas. och för er som inte vet så ska jag ha en egen lägenhet nu över tosia helgen och lägenheten ligger precis där tosia börjar så det är perfekt! endel av er vet säkert redan vad tosia är och endel fattar säkert ingenting, så jag kan väl passa på att berätta. tosia är en förkortning av tosia bonnada'n som är på hela torget i stan. det är en marknad där dom säljer allt från mat till kläder och massa små plock. det finns också en hel del karuseller som jag bara älskar! och tosia är en sådan helg man absolut inte får missa! så redan på torsdag eller fredag flyttar jag in i min lilla lägenhet med wirree och khucka. lovely! sedan från lördagen till söndagen sover även madde där. det var nog den enda nyheten jag ville berätta.. åh, förresten! jag har fått en system kamera, helt gratis! niklas bara hittade sin gamla system kamera som han aldrig hade använt i lägenheten och han hade ingen användning för den heller, så nu är den min! det är en olympus. men nu ska jag sätta mig i solen med någon kall dricka.
pussen ♥


det är typ en såndär kamera som det är på bilden här under. (obs! mycket finare irl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0