Mini-lan med Madde!

rock this party, dance everybody make it hot in this party, don't stop move your body!

hejsan alla fina och fula! nej, ta inte åt er! jag vet att alla som läser min blogg är fina. aw, gulligt sagt av mig va? i know! just nu sitter jag här och smaskar på massa onyttiga saker. madde sitter bredvid mig med sin dator. vi ska lana, så det blir ett litet mini-lan! haha, det lät gulligt.. mini-lan! haha, naw.. anyway, innan ikväll ''badade'' jag och madde på en parkering. för det var typ ''översvämning'' där. haha, inte riktigt! men det var otroligt mycket vatten, så vi tog oss ett litet dopp där. det var otroligt kallt. nej, vi doppade inte oss eller badade. vi badade bara fötterna. men det var somsagt kallt. men nu ska jag lira cs, 2on2, jag kommer äga! och sen blir det film. hörs senare!
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack för tipset :D

2010-07-28 @ 00:40:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0