Modeduellen - Carmen eller Lil' Kim?

Carmen vs. Lil' Kim

Som ni såg häromdagen så valde rapparen Lil Kim att ha på sig den här snygga blå-randiga Hervé Lèger-klänningen på sin födelsedag när hon mixade ihop en egen milkshake på Millions of Milkshakes i LA. Några dagar senare dök Carmen Electra upp i en likadan klänning på Crown i Las Vegas och nu undrar jag så klart vem tyckte ni lyckades bäst?


• herregud så bra carmen passade i den klänningen.
men jag tycker faktiskt att lil' kim passade bättre i den.
jag menar, med dom fina vita passande skorna och det mörka håret,
man kan inte göra annat än att älska lil' kim!


Kommentarer
Postat av: julia ♥

jag håller faktiskt med dig, carmen var duktigt fin i den men tycker att lil' kim passade bättre i den :) ♥

2010-07-13 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0