@Nevves place

sitter just nu hos nevve med nevve såklart, nawon, rohde och madde. eller, nevve och rohde ligger ute och steker i solen. måste bara säga att vädret är super fint idag! nawon sitter och spelar wow och madde sitter bredvid och kollar på när han spelar. själv sitter jag här vid nevves data och spelar calefornia gurls - katy perry ft. snoop dogg på högsta volym. basen är riktigt grov alltså och det gillar vi! men man blir nästan döv, haha.. kom hit till nevve vid tre inatt och har varit här sedan dess. eller inte riktigt, vid åtta för ungefär en timme sen stack madde och jag hem till madde för hennes mamma ville säga något och sen var jag tvungen att sminka mig.. igen! typsikt mig, haha! vet inte riktigt när jag ska dra hem, det får bli när det blir. men nu ska jag njuta vidare av det fina vädret och den bästa musiken!
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Patrik

vädret är för bra idag! XD



sv; tackar! ;)

2010-07-02 @ 17:54:53
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0