Piggelin, min räddare i nöden

hejsan bloggen! just nu sitter jag och smaskar på en piggelin. så otroligt gott nu när det är varmt ute.. hade nyss en sådan otrolig huvudverk. men sen när jag åt piggelin så gick den bort. piggelin min räddare i nöden! haha.. förresten, jag har inte kunnat blogga idag för jag vaknade vid fyra så jag har sovit bort hela dagen. haha, så typiskt mig! jaja.. ville bara uppdatera så ni inte tröttnar på min blogg. även fast jag vet att den har blivit boring.nu. men ni överlever nog, eller!?
pussen ♥





& idag har jag och älskling varit tillsammans i 2 veckor.
älskarej olliver!


Kommentarer
Postat av: julia 'tini' ♥

piggelin ♥



& grattis till dig och olliver!

sjukt glad för din skull babe! :)

2010-07-31 @ 18:34:34
Postat av: moa andersson

grattis vännen :D

2010-08-02 @ 20:05:00
URL: http://moajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0