Saturday

hej alla fina och mindre fina (peka, haha tss..) nejdå, alla som läser min blogg är super fina! och det kan jag faktiskt lova. orkar faktiskt inte skriva om dagen, kan säga att jag var hos nevve inatt också, fast denna gången var det mer folk där. lite roligare faktiskt! och sen vad vi gjorde osv orkar jag inte skriva här i bloggen och sen finns det lite andra saker som jag inte änns vill ta upp här. privat! haha, nu blev ni nyfikna va? tss.. kunde tro det! bara glöm och dröm, ni får aldrig veta endå. just nu sitter jag i min säng med datorn på magen och kollar på guldkompassen, har kollat på den ett bra tag känns det som.. den går på kanal 4, för er som undrar! den är inte riktigt min typ av film, men har ingen bättre för mig, så jag får väl kolla på denna otroligt dåliga filmen. senare ikväll, eller det är ju redan sent klockan är ju lixom halv tio. anyway, senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra. ska iallafall inte sticka ut någon stans, är fööör trött för det! antagligen ska jag bara sitta hemma och glo som en liten uggla. ska nog be pappa köra och köpa nötter eller något på statiol. eller frendo som det heter nu för tiden. kommer aldrig börja säga frendo. statiol är statiol och så är det bara! men hoppas ni får en trevlig lördags kväll!
pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0