Skitväder!

är det bara jag som undrar vart det fina sommar vädret har tagit vägen? det öser ju ner regn, det är grått och kallt. usch och fy på skitväder! så idag har varit en sånhär prefekt sitta inne och slappa dag! så det är väl det jag har gjort. suttit vid datorn och bara tagit det lugnt. härligt! imorgon sticker jag iallafall till borås klockan halv sex eller sex på morgonen - tidigt! men jag ska faktiskt sitta uppe hela natten tills vi ska åka. så underhåll mig gärna med sms, ring gärna, skriv på msn, facebook eller bilddagboken. för jag vill inte ha tråkigt inatt!
pussen ♥



J
- U - L - I - A

julia älskling, kom hem! jag saknarej otroligt mkt <3!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aha okejokej :)

allt bra idag då? :)

2010-07-24 @ 16:52:41
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: julia ♥

naw, babe!

saknar dig otroligt mycket! ♥

2010-07-28 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0