Sticker till Östersjö.. Igen!

igår: östersjö igår var toppen! det var verkligen riktigt kul! först när madde och jag kom ner till östersjö var det en stor parad som vi kollade på. sen gick vi vidare, och då träffade vi martin och didde, då gick vi runt med dom, åkte karuseller och lite sånt.. vi pratade faktiskt med helium. haha, jag lät helt sjukt! herregud.. senare på kvällen när martin och didde skulle hem träffade vi thezz, hennes pojkvän - jim, sara och my. då gick vi med dom istället! så jävla roligt hade vi! vi åkte karuseller, vi skrattade och massor med sånna roliga stuffs! sen när vi skulle sticka och käka pommes kom det två random killar och satte sig där vi satt. den ena hette leo och var 13 och den andra hette fille och var 12. dom var as schyssta! och senare när thezz och dom skulle hem, var vi själva med leo och fille. och vet ni? madde och fille blev tillsammans! gulligt med kärlek, naw.. och ni ska bara veta hur mycket jag saknade min älskling! men nu ska jag fixa mig och sen sticker jag och madde in till östersjö, igen!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0