Super varmt

hej alla svettiga och lökiga människor! trodde verkligen inte jag skulle säga detta, men jag hatar värmen! men man ska ju inte klaga egentligen. men det är så jävla sant. tack vare värmen har jag fått svårt att andas och massa sånna jobbiga saker. men man kan faktiskt inte bestämma över vädret. ville bara göra ett snabbt inlägg innan jag går någonstans och hittar ett svalt ställe (om det nu finns) och vet ni vad jag kom o tänka på, att skulle verkligen inte sitta fel med en slush ice just nu! mums..
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: tini ♥

slush ice, fy vad sugen jag blev nu!

det skulle verkligen vara gott i denna värmen, men håller med! man ska ju inte klaga nu när det väl är varmt!

2010-07-12 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0