Tack för en rolig kväll babes!

- älskling, madde, karlsson och simon tack för att ni gjorde tråkigaste kvällen till den roligaste! ni är guld värda!

hallu darlings! jag fryser och är trött. härligt.. fast ne! är ni fortfatande uppe? pfft.. såklart ni är uppe! ni läser ju min blogg, as usualy, förväntade mig faktiskt inget annat. haha. okej sötisar, hade faktiskt tänkt att berätta om kvällen. först kom leo hem till mig, så vi stack ut och gungade. sen ringde vi madde, så kom hon. trevligt! och eftersom vi var otroligt uttråkade stack vi till lindvägen. då stod nawon där ute. så jag tänkte, varför inte gå bort och hälsa? men sen fastnade vi där ett bra tag. babblade på rätt mycket! sen stack leo hem och jag och madde stack till bilval där min älskling var och några boys. aw, har saknat min älsk super mycket! så vi var där i några timmar och var med dom. roligt faktiskt! sen var babe så gullig och följde mig hem, hihi, naw.. bara för att jag älskar honom mest i världen! anyway, så jag var hemma tjugo över två. men nu ska jag sova guys, ska upp klockan elva imorgon och vid tolv sticker jag in till stan med sanna min saknade syssling!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0