Tack för igår!

herregud vilken lyckad kväll/natt det var igår! tack allt folk, ni är verkligen super underbara!

nu är mamma och niklas på besök i min lägenhet och dom hämtade precis en pizza åt mig, för jag är otroligt hungrig. så ska äta den snart. mumsigt! sen ska jag höra av mig till folk och kolla lite hur planerna blir under kvällen. vi ska gå rättså många ikväll på tosia och det är ju roligt. sen blir det att slappa vid datan i några timmar och när tosia börjar komma igång ska jag fixa mig och sen blire såklart att sticka till själva tosia! tjoho, tagga! min uppdate kommer inte vara så bra just nu. men efter tosia helgen kommer den bli som vanlig igen. det kan jag lova!
pussen ♥

snyggt att man ser dator skärmen i ögat.. hah *host* inte precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0