Tini är bäst! ♥

hejsan svejsan! just nu sitter jag här i en soffa med julia ''tini'' gerser bredvid mig. skojjsig liten flicka! innan idag var vi på stan och åt glass. smakerna är anonyma. haha! sen gick vi runt och kollade i massa affärer, butiker och i gallerian. idag har vädret varit toppen! super varmt och solen bara steker! ah, riktigt skönt.. men dock riktigt varmt. så när vi kom hem så drack vi päron drink med is och sugrör. mumsigt värre! men har inte så mycket o säga mer, vi hörs antagligen senare ikväll.

pussen ♥


Kommentarer
Postat av: Tini ♥

shiit, vad kul vi hade idag! ;) särskilt ' hej, idag har jag kleppt mig!' haha!

du är bäst tottelini & jag älskar dig! ♥

2010-07-07 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0