Tisdag

godmorgon mina solstrålar! sovit gott? bra, visste väl det! själv har jag sovit sådär.. eller jag sov bra. men jag vaknade av att jag inte kunde andas och fick världens panik. jo, det var såhär att inatt hade jag dörren till mitt rum öppen för jag ville få in lite luft. och när jag sov så hade min mamma stängt dörren. och det blev ju som en bastu där inne, alltså i mitt rum. så jag vaknade nu, för en stundsen och fick panik! men nu är det lugnt.. jag mår bra och jag lever! uhm.. idag vet jag inte riktigt vad som händer. får se vad denna härliga tisdag har att erbjuda. vad ska ni göra idag mina läsare? släng gärna in en kommentar om det! men nu ska jag käka frukost. vi hörs!
pussen ♥

här kommer en bild på mig och madde. och ja, vi är verkligen super seriösa! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0