Tråkigt inlägg, as usually!

kom precis ut från duschen. behövde verkligen duscha, mitt hår var helt.. usch! ska snart föna håret, klä på mig och fixa mig lite smått. och ikväll bär det av till östersjö, igen! är dock lite osäkert vilka som jag ska gå med där inne, men det löser sig förmodligen. senare ska jag äta frukost! ''wait a minute, frukost, nu? klockan är ju fan halv tre!'' haha, chilla! har faktiskt inte hunnit äta frukost idag. vaknade vid ett, satt vid datorn, kände mig riktigt jävla äcklig, hoppade in i duschen och nu sitter jag här. har otroligt ont i magen, så jag måste nog få lite mat i magen snart. men ni får ha det så bra idag, så hörs vi senare! love you guys!
pussen ♥

btw, mina inlägg blir bara tråkigare och tråkigare.. ge mig gärna tips på något jag kan blogga om! :)



& ja, det är choklad jag håller över nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0