Rubrik

hejsan snyggingar! allt är bra med er får jag hoppas? själv är det helt okej faktiskt. vaknade lite över två idag, riktigt skönt att sova! har knappt sovit någonting dom senaste dagarna. skärpning! men egentligen är det ju det som är meningen med sommarlov. vara vaken dag och natt och bara njuta av lovet. eller vad säger ni? hah, visste väl att ni höll med mig. just nu sitter jag i min säng, helt ofixad och äcklig, och lyssnar på jason mraz - im yours. världens skönaste låt nu på sommarn, tröttnar aldrig på den! idag vet jag inte vad som händer, tror jag ska ut och sola lite. måste få lite färg på mig känner jag. även om jag redan är rätt brun, så kan jag bli mer brunare! men nu ska jag ringa till mamma och sen ska jag hoppa in i dushen. hörs senare!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0