Varning, fjortisbild! haha :D

hallå folket! just nu ligger jag i min underbart mysiga säng med madde bredvid mig. vaknade även upp med henne! som ni nog fattade sov hon hos mig.. igår kollade vi på film - tretton, super bra tonårsfilm! men har dock sätt den innan, tss.. senare på kvällen igår sminkade vi oss till fjortisar och webba med allt möjligt folk. haha, roligt! en bild kommer i slutet på inlägget. anyway, idag så har vi bara suttit vid datorn, lyssnat på waka waka låten och ätit frukost. snart ska jag och madde hem till mamma, sen till stan och lämna en film, köpa energi drickor sen blir det lan! tjoho, tagga! :D
pussen ♥


bror, madde & jag. gulligt värre! mjaow ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0