1 Juni

ny månad, nya problem.. det är väl så man brukar säga? anyway, just nu lyssnar jag på musik och bara tänker på en sak, vill inte nämna något i bloggen om vad jag tänker på. nu blir ni nyfikna va? ;)
åh, vad jag hatar myggor och myggbätt! jag har sammanlagt nio stycken myggbätt på mig, som jag fick under en natt för några dagar sen. dom kliar jätte mycket och jag får rent ut sagt damp på det! varför finns myggor, vad gör dom för nytta på jorden? dom suger blod, ger folk märken sen dör dom. pfft.. onödigt litet kryp! nog om myggor.. snart är det ju skolavslutning, vad ska ni göra då? själv ska man ju ha ''skolavslutningen'' sen på kvällen är det för fest hos mig (antagligen) och sen sticker jag och folket ner till hallarna och festar. and that's cool! på fredag blir det antagligen grillkväll med lite folk, vart vi ska grilla är ännu inte bestämmt. men vi får se.. om jag ska vara ärlig så orkar jag inte blogga mera just nu. klockan är bara lite över nio och jag är redan trött, typiskt mig! haha.. vi hörs sötnosar!
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0