Back on track

hejsan gullungar! jag ska först börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen. förlåt! det har varit så mycket dom senaste dagarna, jag har lanat och gjort massa andra saker. men nu är jag back on track och lovar att uppdateringen kommer bli mycket bättre! kan berätta lite om lanet som var från tisdags till idag. jag tyckte det var sjukt roligt och jag vet att alla andra också tyckte det. för det mesta spelade vi cs och jag ägde såklart ut alla. ego! haha.. vi kollade också på massa filmer som: brüno, på andra sidan häcken och drag me to hell. jag måste bara säga att brüno är det roligaste snusk-filmen jag någonsin sätt. man upplever mycket skratt när man ser den, det kan jag lova! anyway, sen på onsdags morgonen när alla satt och endel vilade i soffan och kollade på bolibompa, låter lite efterblivet.. haha, men det är sant. iallafall, då kom min katt in med en mus och jag fick värsta panik. eller alla fick det, utom sammy som inte var ett dugg rädd. haha! först kröp musen bakom vårt stora, feta och tunga skåp. så det var as svårt att få ut den. men nalle - min katt, gick på vakt hela tiden så det var rätt chill. sen fick vi typ.. damp, på musen. så jag o sammy lyckades flytta ut skåpet så nalle kunde gå bakom skåpet och ta musen. men nahe, så klättrade musen upp på väggen och höll på. låter rätt roligt, men jag var lika rädd för musen fortfarande och stod på en stol och hade panik och skrek varje gång jag såg den. haha.. sen fick äntligen nalle tag på musen efter typ en halv timme, men då smet musen och kröp in mellan elementet. låter helt sjukt och det var det också! så vi försökte med pinnar och tumstockar och massa långa saker och få ut musen. ouf.. vilket jobb! men tänk inte änns tanken på att det var jag som försökte få ut musen. utan sammy fick göra det. duktig han är! sen efter en timme orkade vi inte försöka, så vi gav upp. så gick jg och sa till mammas pojkvän - nicke att hjälpa oss och få ut musen. så han försökte kanske i fem minuter, sen gick han tag i svansen, tog ut den och smällde den i trädet så den dog. haha, stackars mus! men den var fett jobbig och gjorde oss tröttare än vad vi redan var typ klockan sju på morgonen! sen gick vi - langänget, tillbaka till soffan och glodde på bolibompa och sen somnade dom flesta. till och med jag! och sen när vi vaknade klockan tio på morgonen var det stiga upp och lira cs. för är det lan så är det! sen senare på kvällen stack vi till pizzerian och käkade massa pizza och tjockade oss. eller, ingen var typ hungrig. men vi åt för det var kul.. haha! sen idag stack folket hem från ett och två tiden. då plockade jag undan massa saker och var duktig och städade. sen kollade jag på kungfu panda med bror och efter det somnade jag. jag sov till klockan var typ sex på kvällen. sen var det att stiga upp och käka jordgubbar. haha, sjukt gott! men har inte så mycket att skriva, blev ett långt inlägg. hoppas ni orkade läsa.
pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0